Lunes de luto – Dilluns de dol

Lunes 13/02/12 – Dilluns 13/02/12

Lunes 7/2/12 – Dilluns 7/2/12

 En el CEIP Max Aub també estem de dol per l’educació pública. Els nostres governants estan a punt de soterrar-la, però el professorat i les famílies d’aquest centre, no volem assistir al seu enterrament com ploramorts.

El professorat i les famílies del Max Aub exigim al Govern Valencià que faça marxa enrere amb les retallades. Ens neguem a veure com assassinen l’escola pública.

No ens anem a quedar de braços creuats, veient com els nostres fills i les nostres filles pateixen en les seues carns les conseqüències de la seua mala gestió i el seu balafiament. Només ells són els responsables de la catastròfica situació actual. Una situació que en el nostre centre portem denunciant des de fa anys i no pararem de fer-ho.

La Generalitat Valenciana ens deu 52.000 euros la destinació dels quals és el menjador dels nostres fills i filles. Aquest deute ha ocasionat que les arques de la nostra escola estiguen molt ressentides. No tenim diners. Fa més de dos mesos que no paguem a l’empresa que s’encarrega del servei del menjador. El nostre deute ascendeix a 60.000 euros. El que més ens preocupa és que no sabem com fer-li front i entenem que açò a la curta o a la llarga ocasionarà el que l’empresa es negue a seguir donant aquest servei. I què anem a fer? ….Tanquem el menjador i enviem a les xiquetes i xiquets al carrer? Encara que només hi ha 110 places, són 350 els comensals. Unes xifres que sempre han sigut un problema i que no ens hem cansat de denunciar.

Les retallades de la Generalitat les estem notant i molt en el Max Aub. L’alumnat de 6è B no té tutora. La professora està malalta i no la van a substituir, “perquè és la primera mestra malalta”. Açò vol dir que s’han de posar més de baixa i així a cada x malalts una substitució. Hem denunciat aquesta “regla de tres” al Síndic de Greuges.

Les nostres xiquetes i els nostres xiquets saben ben bé el que són les mancances. Durant més de dos mesos les netejadores del centre no han tingut cap desinfectant per a netejar, ni borses de fem, ni material de neteja en condicions. La seua empresa, contractada per l’Ajuntament, retalla perquè a ella també li retallen. A més també han reduït el nombre d’hores de neteja…

Però açò només és un breu resum de la realitat…… de la realitat dels nostres fills i filles.

 No acceptem la mort de l’escola pública, ni del nostre centre!

No volem que ens diguen que ens acompanyen en el sentiment, sobretot perquè no en tenen, de sentiments.

————–

En el CEIP Max Aub también estamos de luto por la educación pública. Nuestros gobernantes están a punto de enterrarla, pero el profesorado y las familias de este centro, no queremos asistir a su entierro cual plañideras.

El profesorado y las familias del Max Aub exigimos al Gobierno Valenciano que dé marcha atrás con los recortes. Nos negamos a ver cómo asesinan la escuela pública.

No nos vamos a quedar de brazos cruzados, viendo cómo nuestros hijos y nuestras hijas sufren en sus carnes las consecuencias de su mala gestión y su despilfarro. Sólo ellos son los responsables de la catastrófica situación actual. Una situación que en nuestro centro llevamos denunciando desde hace años y no pararemos de hacerlo. La Generalitat Valenciana nos debe 52.000 euros cuyo destino es el comedor de nuestros hijos e hijas. Esta deuda ha ocasionado que las arcas de nuestra escuela estén muy resentidas. No tenemos dinero. Hace más de dos meses que no pagamos a la empresa que se encarga del servicio del comedor. Nuestra deuda asciende a 60.000 euros. Lo que más nos preocupa es que no sabemos cómo hacerle frente y entendemos que esto a la corta o a la larga va a ocasionar el que la empresa se niegue a seguir dando este servicio. ¿Y qué vamos a hacer? ¿Cerramos el comedor y mandamos a las niñas y niños a la calle? Aunque sólo hay 110 plazas, son 350 los comensales. Unas cifras que siempre han sido un problema y que no nos hemos cansado de denunciar.

Los recortes de la Generalitat los estamos notando y mucho en el Max Aub. El alumnado de 6º no tiene tutora. La profesora está enferma y no la van a sustituir, “porque es la primera maestra enferma”. Eso quiere decir que se tienen que poner más de baja y así a cada x enfermos una sustitución. Hemos denunciado esta “regla de tres” al Síndic de Greuges.

Nuestras niñas y nuestros niños saben bien lo que son las carencias. Durante más de dos meses las limpiadoras del centro no tenían lejía para limpiar, ni bolsas de basura ni material de limpieza en condiciones. Su empresa, contratada por el ayuntamiento, recorta porque a ella también le recortan. Además también han reducido el número de horas de limpieza…

Pero esto sólo es un breve resumen de la realidad, de la realidad de nuestros hijos e hijas.

 No aceptamos la muerte de la escuela pública, ni de nuestro centro. No queremos que nos digan que nos acompañan en el sentimiento, sobretodo porque no lo tienen.

——————

 A TODOS LOS PADRES/MADRES DE ALUMNOS DEL  C.E.I.P. «MAX  AUB

                                                                       Lunes de luto.

Como medida de presión a la campaña establecida en contra de los Servicios Públicos, la asamblea  de maestros ha acordado acudir los lunes a las 8:50 h. a la puerta de entrada de primaria del colegio, vestidos de negro. El AMPA llevará una pancarta. También colgaremos carteles indicando la deuda que la Consellería tiene con el colegio:

  • Gastos de funcionamiento  de Centro desde septiembre  de 2011.
  • Becas de comedor desde octubre 2011.
  • Ayudas por comensal desde octubre 2011.

Esta falta de previsión de la administración hace peligrar el funcionamiento del Comedor Escolar. Debemos los dos últimos meses (diciembre y enero) a la empresa de comedor.

Invitamos a las familias a unirse a esta manifestación de dolor vistiendo de negro y acudiendo a la entrada a las 8:50h.

ASAMBLEA DE MAESTROS Y MAESTRAS

¡POR UNA ESCUELA PÚBLICA Y DE CALIDAD!

¡NO A LOS RECORTES DE LOS SERVICIOS  PÚBLICOS!

¡DEPURACIÓN DE RESPONSABILIDADES EN EL CONSELL!

Valencia, 3 de febrero de 2012

A TOTS ELS PARES/MARES D’ALUMNES DEL  CEIP «MAX  AUB»

                                                                       Dilluns de dol.

Com a mesura de pressió a la campanya establida en contra dels Serveis  Públics,  l’assemblea  de mestres ha acordat acudir els dilluns a les 8:50 h. A la porta d’entrada de primària del col·legi, vestits de negre. L’AMPA portarà una pancarta. També penjarem cartells indicant el deute que la Conselleria té amb el col·legi:

  • Despeses de funcionament  de Centre des de setembre  del 2011.
  • Beques de menjador des d’octubre 2011.
  • Ajudes per comensal des d’octubre 2011.

Aquesta falta de previsió de l’administració fa perillar el funcionament del Menjador Escolar. Devem els dos últims mesos (desembre i gener) a l’empresa de menjador.

Invitem les famílies a unir-se a aquesta manifestació de dolor vestint de negre i acudint a l’entrada a les 8:50h.

ASSEMBLEA DE MESTRES I MESTRES

PER UNA ESCOLA PÚBLICA I DE QUALITAT!

NO ALS RETALLS DELS SERVEIS  PÚBLICS!

DEPURACIÓ DE RESPONSABILITATS EN EL CONSELL!

València, 3 de febrer del 2012

  

1 Respuesta to “Lunes de luto – Dilluns de dol”


  1. 1 azon-promotional-reviews.blogspot.com 12 febrero, 2014 a las 11:49

    Best Lunes de luto – Dilluns de dol | Ampa Colegio «Max Aub»
    This is very fascinating, You are an excessively skilled blogger.
    I have joined your feed and sit up for searching for extra of
    your wonderful post. Also, I have shared your web site in my social networks


Deja un comentario




Contacte

ampa.maxaub@gmail.com

ampa.maxaub@gmail.com

Inscripció 22-23
Inscripció AMPA 2022-2023

Atenció a les famílies

A partir del 3 d’Octubre

Dilluns a Dijous 
Lunes a jueves

17 a 18:30 h

Web del centro

Camiseta/Samarreta

Samarreta Max Aub

Mànega llarga i curta, 6€

Participa

Unidos con Etiopía

Entradas

febrero 2012
L M X J V S D
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829